Îndurare şi lumină

Tată, Tu prin clipe grele m-ai trecut
Ca să pot înţelege că Tu ai vrut
Ca eu un prin cântec să Îţi spun,
Mulţumesc pentru clipele grele.

Tată, Tu din întuneric la lumina
Mereu m-ai adus, să-ţi pot cunoaşte
A Ta splendoare de Împărat inocent
Şi candoarea dintr-un suflet împărătesc.

Tu prin binecuvântari paşii mi-ai condus,
Din moarte la viaţă m-ai readus,
Să te pot vesti pe Tine, să pot spune
Căci, există un Salvator în strălucire.

Tată, de la Tine am învăţat...
Că trebuie să lupt ne-ncetat,
Să fiu smerit pentru Tine,
Să devin al Tău pentru vecie!

Tată, Tu din clipele grele ma-i învăţat
Să ştiu cu dragoste să mă comport,
Răbdare să arăt tuturor, iar Ţie, iubire.
Prin credinţă să trăiesc pentru Tine!

Tu, din cerul strălucit ai trimis
Picurii divini pe pământul arid.
Soarele să mă lumineze mereu iar
Luna să mă îndrume sper cer!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Corabia vieții

O zi cu Tine...

Pictorul Minunat